In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Odsłon : 1702268

cz1

Strona Startowa

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Półkolonia Dziwiszów 2019

Na półkolonii  zorganizowanej przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeżowie Sudeckim i Wójta Gminy Edwarda  Dudka. W miejscowości Dziwiszów uczestniczyło 27  dzieci w wieku szkolnym.
Zajęcia były prowadzone w sali świetlicy wiejskiej  w  dniach od 24.06 do 05.07. 2019 r.
W trakcie półkolonii przeprowadzono dla dzieci zajęcia:

- profilaktyczno-edukacyjne przedstawiające zagrożenia związane z uzależnieniem od alkoholu, papierosów, narkotyków i Internetu.

- W Termach Cieplickich - zabawy w wodzie .

- W  Muzeum Karkonoskim w Jeleniej Górze, w którym obejrzeliśmy m.in. piękną kolekcję obrazów malowanych na szkle, zbiory rzemiosła artystycznego oraz wnętrze chałupy wiejskiej.

- W Karpaczu w Muzeum Zabawek oraz nad Zaporą wodną w Karpaczu i na wystawie klocków LEGO .

- W Pasiece Doliny Bobru w Dziwiszowie, gdzie dowiedzieliśmy się  mnóstwa ciekawostek na temat produkcji miodu i degustacją miodu. Na koniec wizyty wspólnie rozpaliliśmy ognisko i zjedliśmy kiełbaski.

- W  kinie Helios wraz z prezentacja filmu pod tytułem „ Sekretne życie zwierzaków domowych 2” oraz skorzystaliśmy z plenerowej siłowni i placu zabaw na ul. Noskowskiego w Jeleniej Górze.

- W modelarni w Jeżowie Sudeckim, w której dzieci tworzyły modele samolotów. W drodze powrotnej bawiliśmy się na pobliskim placu zabaw.

-W Bramie Czasu w Jeleniej Górze, poznaliśmy tajemnicę największych podziemi w Karkonoszach i odbyliśmy wirtualną podróż w czasie i przestrzeni (dla wielu dzieci była to niepowtarzalna atrakcja, którą na pewno zapamiętają na długo).

W pozostałych dniach dzieci brały udział w zabawach integracyjnych i zręcznościowych, dzięki którym mogły poznać zasady zdrowej rywalizacji, zżyły się ze sobą i nawiązały nowe przyjaźnie. W trakcie półkolonii dzieci chętnie uczestniczyły w zajęciach i wycieczkach . Wszyscy jednogłośnie stwierdzili na koniec półkolonii –„Szkoda, że wakacje trwają tak krótko”.
Uważamy, że półkolonie były bardzo ciekawą i bezpieczną formą spędzania wolnego czasu (dla niektórych uczestników, była to jedyna okazja, aby w sposób zorganizowany spędzić część wakacji).

Dziękujemy Pani Sołtys Ilonie Sadowskiej i Radzie Sołeckiej z Dziwiszowa za sponsorowanie wycieczki (transport ) do Karpacza.
Dziękujemy również Panu Patrykowi Waloszczyk za przyjęcie dzieci w swojej pasiece.
Panu Władysławowi Jagiełło i Panu Januszowi Rosieckiemu za uczestnictwo w zajęciach modelarskich.