In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Odsłon : 1074522

cz1

Strona Startowa

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Zdobywamy Paseky nad Jizerou

Nasza modelarnia po raz drugi miała możliwość gościć w Paseky nad Jizerou, lecz zanim dotarliśmy do tej przepięknej miejscowości nasz autokar zatrzymał się w miejscowości Rokytnice nad Jizerou. W miejscowej szkole przygotowano dla nas warsztaty modelarskie, gdzie mogliśmy zobaczyć inną sztukę modelarstwa, tym razem makietowego .  Na hali sportowej przygotowano mini wystawę makiet. Długo nas nie trzeba było zapraszać do wspólnych warsztatów, nasi podopieczni szybko zajęli miejsca przy stolikach i rozpoczęli budowę własnych mini makiet. Powstały krzaki, trawniki, dróżki, drzewa iglaste oraz liściaste. Był też kącik wiklinowy oraz kącik modelarstwa lotniczego, gdzie mogliśmy wykazać się w budowie modeli latających, by następnie wystartować w zawodach lotu na odległość. Po zakończeniu warsztatów wyjechaliśmy do miejscowości Paseky nad Jizerou.

Po posiłku wyruszyliśmy pieszo pod górną stację wyciągu tam na nas czekali już zaprzyjaźnieni modelarze z Rokyetnic. Słoneczna polana, przepiękne widoki i nasze modele w górze, istny raj. Szkoda, że czas tak szybko leci i nim się obejrzeliśmy to już musieliśmy wracać do autokaru. Jeszcze tylko rozdanie symbolicznych nagród za wyniki w zawodach, pożegnanie i powrót do autokaru. Na pewno tam wrócimy, bo naprawdę warto.
Starosta  Paseky nad Jizerou  Hana Růžičková oraz pozostali organizatorzy miło nas ugościli, za co serdecznie dziękujemy.